Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

Rejestry, ewidencje, archiwa

  • księga uczniów; księga ewidencji dzieci zamieszkałych w rejonie szkoły,
  • księgi arkuszy ocen,
  • księga zarządzeń dyrektora szkoły,
  • księga korespondencji,
  • księga kontroli wewnętrznej,
  • księga protokołów Rady Pedagogicznej, Rady Rodziców,
  • księgi inwentarzowe;
  • rejestr pieczątek i pieczęci,
  • rejestr wydanych legitymacji uczniowskich i pracowniczych,
  • rejestr wydanych świadectw ukończenia szkoły podstawowej,
  • rejestr druków ścisłego zarachowania,
  • rejestr zwolnień lekarskich pracowników,
  • rejestr akt i zaświadczeń nauczycieli, którzy otrzymali stopień nauczyciela kontraktowego,
  • rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw,
  • rejestr udzielania zamówień publicznych na dostawę towarów i usług oraz wykonanie robót budowlanych o wartości nieprzekraczającej kwoty 14 tys. euro,
  • rejestr badań okresowych pracowniczych,
  • rejestr szkoleń bhp,
  • ewidencja zastępstw,
  • teczki akt osobowych;
  • akta osobowe i dokumentacja płacowa,
  • dowody księgowe,

Zasady udostępniania

Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10.05.2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781. z późn. zm.)

Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie szkoły osobom upoważnionym na ich wniosek.

Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:

Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie szkoły.

Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa nr 122 w Łodzi
odpowiada: Monika Dorman
data: 12-01-2024
wytworzył: Renata Suchowska
data: 12-01-2024
data: 12-01-2024
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 12-01-2024 - Edycja treści
  • 31-12-2019 - Edycja treści
  • 30-04-2015 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 551